Tinkoff and major brands have launched loyalty clubs with increased cashback
Опубликовано:
Tinkoff, for the first time in the Russian banking market, launched “Loyalty Clubs” — a service with loyalty programs and increased cashback for fans of Russian and international brands.
Membership in “Loyalty clubs” will allow customers to receive growing cashback on the purchase of goods from their favorite brands. For manufacturers and brands, “Loyalty Clubs” are a new marketing tool with which they gain access to a huge audience of buyers (about 40 million people).
Essentially, “Loyalty Clubs” is a permanent brand discount card in the Tinkoff application. Any brand can create its own club. Customers can join an unlimited number of clubs and receive constant cashback on the purchase of goods from their favorite brands, which increases when spending a certain amount. For example, when joining the Synergetic club, the basic cashback is 5% for a purchase of 1000 rubles. it will increase to 7%, over 2000 rubles. — up to 10% and so on. The maximum cashback percentage in existing loyalty clubs is 20%, but brands can create their own levels.
Арестович: межконтинентальная баллистическая ракета поразила Южмаш Алексей Арестович. Фото: кадр из видео. Бывший советник офиса президента Украины Алексей Арестович* (включен в список террористов и...
Подведены итоги международного форума, посвященного долголетию Механизмы старения и пути воздействия на них обсудили участники первого международного форума «Путь долгожителей», собравшего 122 специалиста из...
< br>Zen Александра Трусова и Анна Щербакова начинают раскрывать тайны, которые ранее замалчивались. Спорт рассказывает о том, как два выдающихся фигуриста преодолели жесткое соперничество...
Фото: Pixabay.com. В Дзержинске две школьницы пришли поздравить учительницу с тортом и, ругаясь, размазали его по лицу учительницы. Поведение самой учительницы также вызывает вопросы....
Свежие комментарии