Tinkoff and major brands have launched loyalty clubs with increased cashback
Опубликовано:
Tinkoff, for the first time in the Russian banking market, launched “Loyalty Clubs” — a service with loyalty programs and increased cashback for fans of Russian and international brands.
Membership in “Loyalty clubs” will allow customers to receive growing cashback on the purchase of goods from their favorite brands. For manufacturers and brands, “Loyalty Clubs” are a new marketing tool with which they gain access to a huge audience of buyers (about 40 million people).
Essentially, “Loyalty Clubs” is a permanent brand discount card in the Tinkoff application. Any brand can create its own club. Customers can join an unlimited number of clubs and receive constant cashback on the purchase of goods from their favorite brands, which increases when spending a certain amount. For example, when joining the Synergetic club, the basic cashback is 5% for a purchase of 1000 rubles. it will increase to 7%, over 2000 rubles. — up to 10% and so on. The maximum cashback percentage in existing loyalty clubs is 20%, but brands can create their own levels.
Zen Чемпионка Европы по фигурному катанию Алена Косторная заявила изданию Sport, что пропустит сразу два соревновательных сезона «для решения личных проблем». Что скрывается за...
ZenДОНЕЦК, 3 ноября. Число раненых в результате атаки украинского беспилотника на станцию Никитовка в Горловке в ДНР возросло до двух человек, сообщил мэр города...
В третьем квартале 2024 года более 70% особо критических киберинцидентов были связаны с компрометацией учетных записей сотрудников. По данным центра противодействия кибератакам Solar JSOC...
ZenМОСКВА, 17 октября В столичном Театре имени Моссовета открылся Международный кинофестиваль «Евразия-Кинофест», сообщает корреспондент. «Для меня большая честь объявить первый Евразийский кинофестиваль открытым», —...
Свежие комментарии